Pro podniky v České republice neznamená Donald Trump globální hrozbu, ale příležitost
Bude nutné v souvislosti s vítězstvím Donalda Trumpa v amerických prezidentských volbách drasticky aktualizovat obchodní strategie firem v ČR, protože trh se nyní bude vyvíjet zcela jinak, než jsme přepokládali? A co všechno je třeba udělat pro to, abychom dosáhli v podnikání vytýčených cílů a překročili magickou hranici, za níž spočívá úspěch? Na tyto a mnohé další otázky hledalo ve dnech 10. a 11. listopadu 2016 odpovědi bezmála 80 generálních a finančních ředitelů a dalších top manažerů významných společností působících na našem trhu v rámci jedné z největších každoročních konferencí o podnikovém řízení Business Navigation® Days. Akci již tradičně poskytl záštitu Svaz průmyslu a dopravy ČR, ze zahraničí ji pak podpořily slovenské klastery Automotive bez hranic a 1. slovenský strojárenský klaster.
Video z konference
Mezi letošními účastníky konference dominoval prof. Zdeněk Souček, guru strategického řízení, manažer roku 2014, autor 28 knih, který se podílel na tvorbě stovek úspěšných strategií podniků, které tvoří páteř tuzemské ekonomiky. V rozhovoru s Janem Huškem, jednatelem a obchodním ředitelem společnosti INEKON SYSTEMS, která konferenci každý rok pořádá, hovořil především o dopadu zvolení Donalda Trumpa americkým prezidentem na podniky v ČR a o svém pohledu na tvorbu strategie v současném světě. Celkově na dvoudenních Business Navigation® Days vystoupilo 17 řečníků, mezi nimiž nechyběli partneři, generální a finanční ředitelé a další top manažeři společností, jako jsou Technistone, Lagardere Travel Retail, Stavebniny DEK, Česká zbrojovka, STOCK Plzeň-Božkov, Druchema, Asekol. Zetor Tractors, Meopta – optika, Servodata, BDO Advisory, Goldratt CZ, Profitana, Proverbs, Minerva či Brematopron Consulting.
Každoroční součástí konference je udělení prestižních cen Business Navigace. Křišťálový glóbus za dlouhodobý přínos pro Business Navigation získala Česká pošta a cenu si odnesl ředitel controllingu České pošty Lukáš Svoboda. Modrý glóbus za navigační projekt roku pak za Lagardere Travel Retail převzal finanční ředitel Stanislav Beránek.
První den konference byl zakončen neformálním společenským večerem. Letos účastníky překvapily psychologické iluze 21. století Roberta Foxe, příjemná hudba skupiny Fragment Band a ochutnávka whisky, kterou zajistila společnost STOCK Plzeň-Božkov.
Témata BND 2016:
• Stojí za úspěchem podniku geniální nápad nebo systematická práce?
• Vzhledem k turbulentnosti trhů, nemají dlouhodobé strategie v současném světě smysl.
• Potřeby zákazníků je třeba předvídat s předstihem za pomocí chytrých systémů na podporu podnikového řízení.
Záštitu BND 2016 poskytl:
Partneři BND 2016:
Mediální partner BND 2016:
- BND v roce 2013, Fotogalerie BND 2013
- BND v roce 2012, Fotogalerie BND 2012, hypotéza a BNS-CI
- BND v roce 2011, Fotogalerie BND 2011
- BND v roce 2010, Fotogalerie BND 2010
- BND v roce 2009